مدیریت برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد

معرفی معاون مدیریت بودجه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

  

 

 

« شرح وظایف »

نظارت و تکمیل فرمهای تنظیم بودجه هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای با نظارت مقام مافوق.

بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از کارشناسان و مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی.

بررسی و نظارت بر نگهداری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای بودجه سالهای قبل.

پیش بینی درآمد و برآورد هزینه فعالیتها و طرح ها و برنامه ها براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط پرسنل واحد.

اظهارنظر در مورد پیشنهاد واحدها برای استخدام از نظر مالی.

تجزیه و تحلیل نمودار و آمارهای مورد نیاز و تهیه شده.

شرکت در کمیسیون های مختلف مربوط به بودجه و طرح های عمرانی و برنامه ریزی به منظور بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و دفاع از آن در مراجع ذیصلاح.

اظهارنظر در مورد قوانین و آئین نامه و مقررات مربوطه.

نظارت بر حسن اجرای کار واحد بودجه و پرسنل مربوطه و برنامه ریزی.

بررسی و نظارت در تهیه و تنظیم و مبادله موافقتنامه بودجه هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای(پیشنهادی و مصوب و متمم).

بررسی و نظارت بر تهیه و تنظیم و نهایتاً بر ابلاغ بودجه مصوب و تخصیص دریافتی به واحدهای مربوطه.

نظارت بر اجرای صحیح مقررات بودجه و ارائه راهکارها و راهنمایی های لازم و مراقبت در مصرف اعتبارات.

تهیه گزارشات لازم.

 

 

 


نام و نام خانوادگی: خانم اعظم عباسی

مدرک تحصیلی: ارشد حسابداری

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن مستقیم محل کار: 05138761272

فکس:38797256-051