مدیریت برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

کارشناسان دفتر بودجه
آقای مسعود آریائی فر کارشناس ردیفها 38763921
آقای حامد اختری کارشناس IT 38049028
آقای حمید افروغ مسئول دفتر 38049028

 

   شرح وظایف 

تهیه بانک اطلاعات ردیفهای وزارتی

تهیه گزارشات ردیف های ابلاغی جهت تکمیل سامانه های وزارتی و سازمان برنامه و بودجه

پیگیری ردیف ها از وزارت متبوع

انجام امور مربوط به کارکنان انتقالی یا مأمور خروجی از/به دانشگاه مشهد به/از سایر دانشگاهها و دستگاهها

پاسخ به درخواست های ثبت شده در کارتابل مرتبط با مدیریت بودجه در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه

تحویل مدارک کارکنان انتقالی به سازمان برنامه و بودجه کل کشور

ارائه گزارش عملکرد مدیریت بودجه، پیرو مصوبات شورای پشتیبانی به مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری

ثبت مستندات کارکنان انتقالی در سامانه کشوری نقل و انتقالات سازمان برنامه و بودجه کشور

ارسال گزارش ماهیانه واگذاری های دانشگاه به سازمان برنامه و بودجه استان

انجام امور مربوط به مأموریت ها، درخواست های خرید و درخواست های هزینه مأموریت

انجام امور مربوط به هماهنگی جلسات و همایش ها با واحدهای مربوطه

پاسخگویی حضوری و تلفنی به مراجعین مدیریت بودجه، ردیف های ابلاغی و کارکنان انتقالی یا مأمور


 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

  

 

 

« شرح وظایف »

نظارت و تکمیل فرمهای تنظیم بودجه هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای با نظارت مقام مافوق.

بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از کارشناسان و مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی.

بررسی و نظارت بر نگهداری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای بودجه سالهای قبل.

پیش بینی درآمد و برآورد هزینه فعالیتها و طرح ها و برنامه ها براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط پرسنل واحد.

اظهارنظر در مورد پیشنهاد واحدها برای استخدام از نظر مالی.

تجزیه و تحلیل نمودار و آمارهای مورد نیاز و تهیه شده.

شرکت در کمیسیون های مختلف مربوط به بودجه و طرح های عمرانی و برنامه ریزی به منظور بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و دفاع از آن در مراجع ذیصلاح.

اظهارنظر در مورد قوانین و آئین نامه و مقررات مربوطه.

نظارت بر حسن اجرای کار واحد بودجه و پرسنل مربوطه و برنامه ریزی.

بررسی و نظارت در تهیه و تنظیم و مبادله موافقتنامه بودجه هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای(پیشنهادی و مصوب و متمم).

بررسی و نظارت بر تهیه و تنظیم و نهایتاً بر ابلاغ بودجه مصوب و تخصیص دریافتی به واحدهای مربوطه.

نظارت بر اجرای صحیح مقررات بودجه و ارائه راهکارها و راهنمایی های لازم و مراقبت در مصرف اعتبارات.

تهیه گزارشات لازم.

 

 

 


نام و نام خانوادگی: خانم اعظم عباسی

مدرک تحصیلی: ارشد حسابداری

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن مستقیم محل کار: 05138761272

فکس:38797256-051

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

گروه درمان و فوریتهای پیش بیمارستانی مدیریت بودجه

خانم اعظم عباسی

کارشناس مسئول 

38763612

خانم ابراهیمی

کارشناس بودجه

38763612

آقای مجید صادقی

کارشناس بودجه

38762681

خانم علم الهدی

کارشناس بودجه

38763612

 

« شرح وظایف »

تکمیل فرم های تنظیم بودجه با نظارت مقام مافوق

بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین در مورد بودجه پیشنهادی

نگهداری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای بودجه سالهای قبل

پیش بینی درآمد و برآورد هزینه فعالیت ها، طرح ها و برنامه ها

اظهارنظر در مورد پیشنهاد واحدها برای استخدام از نظر مالی

تهیه نمودار و آمارهای مورد نیاز و تجزیه و تحلیل آنها

شرکت در کمیسیون های مختلف به منظور بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و دفاع از آن در مراجع ذیصلاح

نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات فصلی و ابلاغ آن به واحد مربوطه

بررسی و تهیه پیشنهادات اصلاحیه یا متمم بودجه در صورت لزوم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال




















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

گروه آموزش مديريت بودجه

آقای محمدجواد کوچک نژاد

کارشناس مسئول

38762681

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

   شرح وظایف گروه آموزش و پژوهش